wtorek, 22 listopada 2011

wprowadzenie i pierwsze zdobienie.


Swoją przygodę ze zdobieniem paznokci zaczęłam jakoś w te wakacje. Zaczęło się od powyższego zdobienia. Zobaczyłam je na przypadkowej stronie i zakochałam się. Też chciałam mieć tak kolorowo na paznokciach. Najśmieszniejsze jest to, że ani razu nie zabrałam się do zrobienia tych trampek mimo, że kupiłam już odpowiednie lakiery. Obiecuję sobie, że niedługo je zrobię i podzielę się efektami. W pierwszej notce pokazuję moje ostatnie zdobienie ;) ENJOY !

2 komentarze:

  1. strasznie podoba mi się różowy lakier, na którym namalowałaś babeczki. takiego właśnie szukałam. z jakiej to firmy, i ewentualnie ile kosztował? ja w te wakacje też zaczęłam zdobić paznokcie z zamiłowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, ten różowy lakier to Bell Pastel Palette nr niestety się starł, ale na dnie buteleczki jest nr 26, nie wiem czy to pomoże ;)
      jeśli tylko masz bloga, albo założysz, to daj znać ;)

      Usuń