niedziela, 30 grudnia 2012

magnetyczny sylwester

Już jutro sylwester, dlatego dziś ostatnia notka w tym roku. W tej okazji zdobienie sylwestrowe właśnie. Użyłam do niego nowego lakieru magnetycznego w ciemnym kolorze i specjalnego magnesu, by wyczarować magiczny wzorek. Świetna sprawa z tym wynalazkiem, trzeba tylko wprawy, żeby wzór rzeczywiście był widoczny. U mnie jest to dosyć słaby rezultat, ale to pierwszy raz. Dodałam brokat na końcówki, aby paznokcie pasowały do okazji. Paznokcie są bardzo eleganckie.



Bardzo się cieszę, że ten rok się kończy, ponieważ w ciągu ostatnich miesięcy los mnie nie rozpieszczał. Mam nadzieję, że kolejny rok przyniesie dużo dobrego, w tym więcej inspiracji do zdobień, bo w tym roku coś słabo z tym było.


Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;*

3 komentarze:

  1. miałaś bardzo oryginalny pomysł!
    fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne paznokcie, bardzo podoba mi się efekt.
    jeszcze nie dorobiłam się lakieru magnetycznego, ale myślę że to kwestia czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, idealnie wpasowuje się w sylwestrowy klimat!:)

    OdpowiedzUsuń