czwartek, 5 grudnia 2013

różowo-miętowe

Dwa tygodnie temu (22.11) mój blog obchodził 2 urodziny. Czas leci, a ja dalej jestem lakieromaniaczką. Ostatnio malowałam paznokcie tylko na jeden kolor, dlatego nie było żadnej notki. Nie lubię dodawać czegoś na siłę. Wczoraj pomalowałam paznokcie na kolory, które zauważyłam gdzieś w internecie. Bardzo mi się spodobało to połączenie, więc odtworzyłam je na sobie dodając kilka cekinów. Jak widać moje paznokcie bardzo urosły i od dwóch miesięcy się nie łamią. Dzięki temu zdobienie jeszcze ładniej wygląda :)


8 komentarzy:

  1. o jak bardzo ładnie te cyrkonie są znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nosiłam na paznokciach identyczne połącznie kolorystyczne, więc co innego moge napisać? Super:D
    Bardzo ładnie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie kolorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów faktycznie świetne ;) a cekiny dodają takiej elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie połączenia kolorów :D

    OdpowiedzUsuń