poniedziałek, 2 lipca 2012

na wakacje (glam edition)

Wakacje oficjalnie rozpoczęte. Z tej okazji udostępniam dziś zdobienie wakacyjne. Obiecuję, że będzie ich więcej. Miałam ochotę na delikatne i eleganckie zdobienie. Stwierdziłam jednak, że wzbogacę je o letni akcent, w tym wypadku o pomarańczowy lakier. Latem można pozwolić sobie na takie słoneczne kolory jak właśnie pomarańcz w różnych wydaniach czy żółcie. Zdobienie jest idealne dla długich paznokci takich, jak moje. Przy krótkich nie będzie wyglądać to tak efektownie. Do zrobienie takich paznokci potrzebny jest jakiś pomarańczowy kolor, czarny lakier do zdobień i małe cyrkonie. Ja na koniec jak zawsze pomalowałam wszystko bezbarwnym top coat'em ale niestety czarny lakier trochę się rozmazał.


1 komentarz:

  1. Bardzo fajne. Czekam na taką edycję na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń