środa, 18 lipca 2012

fioletowo - złoty french

Mam ostatnio problem z wymyśleniem zdobienia. Nie wiem skąd mi się to wzięło, bo zawsze miałam jakiś plan, a teraz nie mogłam się zdecydować, co doprowadzało mnie do złości. W końcu po przejrzeniu 3 razy wszystkich lakierów zdecydowałam się na french. Nie lubię jednak nudy, więc znów udostępniam go w kolorowym wydaniu. Chciałam połączenia dwóch kontrastujących ze sobą kolorów, ale już nie tak mocnych jak przy poprzednim frenchu .
Wybrałam mój ulubiony kolor czyli fiolet oraz śliczny lakier ze złotymi refleksami, który kupiłam tydzień temu. Poniżej zamieszczę numerki kolorów, aby każda z czytelniczek mogła je wypróbować. Zresztą chyba zacznę przy każdej notce pokazywać lakiery i narzędzia.



odżywka Miss Sporty Nail Expert Manicure for Brittle Nails
złoty lakier Miss Selene nr 139
fioletowy lakier Miss Selene nr 224
lakier bezbarwny Miss Sporty
(wykałaczka do usuwania niedoskonałości poza paznokciem)

1 komentarz:

  1. Aaa, to te kolorki co ze mną kupowałaś! ;) Zdobienie to jest super, pasuje dobrze na pochmurne dni, jak i na impreze. ;)

    OdpowiedzUsuń