piątek, 13 czerwca 2014

summer nails

Dziś post na szybko, nie chce się za bardzo rozpisywać. Pozaliczałam wszystkie kolokwia i szykuje się do sesji, która już w poniedziałek. Pokażę dziś jedną z propozycji na letni manicure. Dominują tu róże, które ostatnio bardzo lubię na paznokciach, szczególnie że mam w swojej kolekcji kilka na prawdę fajnych odcieni. Chciałam zrobić paznokcie techniką mix&match, o której pisałam już tutaj. Zdobienie jest dość proste, chociaż ze względów technicznych (np. dotknięcie się w mokry lakier i kilkukrotne jego zmywanie) długo się z nim męczyłam. Do mani wykorzystałam:- Sally Hansen Xtreme Wear nr 165 Pink Punk
- Golden Rose Color Expert nr 22 (więcej o tych świetnych lakierach tutaj)
- Golden Rose Rich Color nr 38
- biały i czarny lakier do panterki
- cyrkonie z karuzeli
- sondę do paznokci
Dajcie znać, czy podoba Wam się ta propozycja ! ♥








6 komentarzy:

  1. całkiem fajnie wyszły Ci te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zaliczeń i trzymam jutro kciuki :) A pazurki wyglądają niesamowicie - bardzo udany pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł miałaś! Do tego dobre połączenie kolorów :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, ale może coś zainteresuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń