sobota, 14 listopada 2015

pastelove

Od kilku tygodni maluję paznokcie tylko i wyłącznie na delikatne kolory, dlatego wczoraj również postawiłam na delikatny manicure. Chciałam wykonać subtelny gradient na wszystkich paznokciach, ale nie miałam gąbeczki, a mieszanie lakierów za pomocą pędzelka w ogóle nie wychodziło. Skończyło się na stworzeniu podobnego efektu malując każdy paznokieć w innym odcieniu, ale w podobnej gamie kolorystycznej. Wyszło więc bardzo pastelowe mani, do którego dodałam kilka mniejszych i większych cyrkonii również w kolorystyce różu i fioletu.Całość zabezpieczyłam moją nowością, czyli top coatem Seche Vite. Testuję go od kilku dni i muszę przyznać, że faktycznie mocno trzyma manicure i nadaje pięknego blasku. Paznokcie wyglądają niczym hybrydowe.


1 komentarz:

  1. Piękne, uwielbiam takie delikatne zdobienia i wszelakie pastele. :)

    OdpowiedzUsuń