poniedziałek, 29 czerwca 2015

mix & match || summer

Wracam po kilku ciężkich miesiącach z nowym letnim zdobieniem. W końcu po ciężkiej sesji mam wakacje i znalazłam czas na pobawienie się lakierami, jak "za starych dobrych czasów". Moje paznokcie wciąż przeżywają kryzys, ale podejrzewam już co stoi za ich złą kondycją, tak więc powoli spróbuję rozwiązać ten problem.
Dziś naszła mnie ochota na neonowy róż, jednak pomalowanie nim wszystkich paznokci to zdecydowanie za dużo jak na mnie, nie przepadam za takim "cukierkowym" efektem, dlatego postawiłam na połączenie tego różu z bielą i złotem, co daje bardziej stonowany efekt, zachowując przy tym wakacyjny look. Paznokcie wykonałam techniką mix & match, o której już raz pisałam (link). Na środkowym paznokciu zrobiłam wzorek, który widziałam ostatnio w gazecie Kobieta i życie (z Urszulą Dudziak na okładce), jest na prawdę dla początkujących, do jego wykonania wystarczy wsuwka do włosów lub jakiekolwiek małe narzędzie, które zakończone jest kuleczką. Ja użyłam standardowo mojej sondy do paznokci. Na palcu wskazującym namalowałam kilka kresek układających się w kształt litery V. Nie wyszło mi to zbyt precyzyjnie, ponieważ są wykonane ręcznie, bez pomocy specjalnych paseczków do zdobień. Na koniec na serdecznym paznokciu użyłam delikatny lakier ze złotymi drobinkami, inspirując się najnowszym trendem wśród miłośniczek lakierów hybrydowych, a mianowicie efektem syrenki. Całość prezentuje się całkiem ciekawie i zadowalająco, zważywszy na to ile nerwów straciłam na malowaniu, od którego już zdążyłam się odzwyczaić :D








1 komentarz:

  1. Fajny wzorek :) Nawet nie wiedziałam, że w gazetach można znaleźć takie fajne inspirache :)

    OdpowiedzUsuń