piątek, 10 lipca 2015

wakacyjny manicure

Zdobienie powstało na konkurs organizowany przez firmę Delia Cosmetics. Zadaniem było wykonanie manicuru w wakacyjnych trendach. Nie zastanawiając się zbyt długo dziś sięgnęłam po dosłownie wszystkie lakiery, ozdoby i narzędzia, żeby stworzyć jakieś fajne zdobienie na ten konkurs. Chciałam, żeby było to coś bardzo kolorowego, coś co nadaje się tylko na wakacje, kiedy możemy zaszaleć. Od razu pomyślałam o neonach i niebieskim, dla mnie to kolory kojarzące się z latem i wakacjami. Na każdym paznokciu wykonałam inny wzór. Wykonanie tych paznokci szło mi dziś zadziwiająco łatwo, może dlatego że skorzystałam z tipsów, żeby trochę poćwiczyć, zanim pomaluję swoje paznokcie. Na kciuku wykonałam tzw. "chmurkę", którą już kiedyś zrobiłam i wyszło to dość dobrze (link). Na paznokciu środkowym niezawodną panterkę z tego zdobienia (link), serdeczny paznokieć pomalowałam na biało i użyłam holograficznego błękitu i dodałam kilka różowych akcentów, a na ostatnim paznokciu postawiłam na turkus i cyrkonię. Najwięcej uwagi skupiłam na palcu wskazującym, na którym wykonałam małą palmę na różowo-żółtym tle zrobionym za pomocą gąbeczki. Zostaje mi czekać na wyniki.




2 komentarze: